Haha =)

Hej hej :)
 
Nu har jag slängt i mig lite mat efter att ha målat i cirka 2 timmar. Alla rum utom två är nu redo att målas med "riktig" färg =D Tvättstugan och köket ska jag ta någon annan dag. Det känns skönt att ha fått så mycket gjort,men jag har ont i ryggen och nacken :( Trist,men efter lite vila ska jag nog vara fitforfigth igen ;D
 
Jag ska lägga mig i soffan och förhoppningsvis får jag sova en stund. Gumsan vaknade vid halv ett i natt och var sedan vaken från och till fram till halv sju,då tog hon morgon,så jag har inte sovit särskilt gott i natt.
 
Jag skrämde min kära sambo i morse ;) Runt halv sju skulle jag gå på toaletten och snubblade när jag gick upp ur sängen. Fick en himla fart och "flög" hela vägen till dörren,som är några meter bort. Eftersom det är så lyhört i huset kom Kent springandes för att kolla vad,som hände,då det dundrade så ;P Det gick bra eftersom jag lyckades hålla mig på benen,men jag var glad för att ingen,förutom gumsan,såg mig ;D Haha! Jag kan inte låta bli att skratta när jag tänker på det - vilken syn ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0