Lillebror gymar =)

God kväll =)
 
Sebastian hade sömn att ta igen idag. Han vaknade runt sex så han sov i 5 timmar! Sedan han vaknade har han varit på bra humör :P Just nu ligger han i sitt gym och grejar lite.
 
När Patricia hade sovit i över en timme vaknade hon till och fick komma och göra mig sällskap i soffan. Hon somnade om i min famn <3 När hon vaknade igen fortsatte vi mysa innan lillebror vaknade och ville ha mat.
 
När lillebror var mätt och belåten var det dags för oss andra att äta kvällsmat,som Kent fixat :D Sedan dess har vi bara myst. Eller mamma,pappa och lillebror har myst medan storasyster springer omkring och busar =) Jag tror inte att jag behöver oroa mig över att hon inte kommer somna för det lär inte bli några problem ;P
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Vad är det jag ser? :) det är ju Hello Kitty tofflorna ju :)

Svar: Haha =) Jajamänsan - hon har börjat använda dem ibland :P De passar lite bättre nu ;) Du ska henne när hon går runt med en toffel på ena foten och en "klacksko" på andra ;D Haha!
Jenny

2013-01-03 @ 20:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0