Ett bra 2012 =)

När jag tänker tillbaka på det gångna året inser jag att vi faktiskt hade ett riktigt bra år =) 
 
- 1 Januari firade jag och älsklingen att vi varit tillsammans i 5 år samt förlovade i 3. I slutet av månaden åkte vi på kryssning till Finland för att fira lite :P
- Den 7 Mars fyllde Patricia 2 år
- Vi fick reda på att vi skulle bli en till i familjen <3
- Kents pappa och hans Mirja gifte sig i Maj
- Jag fick veta att jag ska bli moster i Februari. Beräknad förlossning är den 14,på själva alla hjärtans dag <3
- Den 24 Oktober fick vi en liten lillebror med namnet Sebastian <3
- Vi firade första julen,som en större familj
 
Årets höjdpunkt var,som ni säkert förstår,att vi blev föräldrar igen :D Att få vara mamma är det underbaraste som finns trots att det kan vara riktigt jobbigt ibland <3
 
Jag ser framemot ett nytt år med nya äventyr.
Vid den här tiden nästa år kommer jag ha många milstolpar att se tillbaka på. Våran bebis kommer inte att vara särskilt liten längre utan vi kommer ha fullt upp med två älskade busungar <3 Vi kommer dessutom ha fått ytterligare tillökningar i familjen i form av några bebisar - två av dem är lite hemliga än så länge så jag kan tyvärr inte avslöja mer än så ;D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0