Obehaglig överraskning :(

God kväll :)
 
Jag och Kent körde ett städrace här hemma förut. Fick bort en massa skräp plus bättre ordning så det känns skönt - nu är det vara resten kvar ;D
 
Vi har ju upptäckt att det varit möss i en av garderoberna på Patricias rum så vi har ställt in råttgift och fällor,men inte fångat någon. Det var i alla fall vad vi trodde.
Vi kände att det luktade konstigt och misstänkte att det låg en död mus någonstans så jag slängde alla kläderna i tvätten. Tyvärr har jag även fått slängt alla mina klänningar och Kents kavaj eftersom de ätit sönder dem :/
Sedan tog jag ut en banankartong med leksaker och fick veta varför det luktade så. Det låg mycket riktigt en död mus däri :( Av någon anledning tyckte båda två,som inte brukar ha några problem med att tömma råttfällorna,att det var obehagligt. Snäll,som Kent är tog han i alla fall hand om musen. Usch,jag ryser bara av att tänka på det!
Nu är garderoben i alla fall ordentligt städad och giftet och fällorna ligger kvar så förhoppningsvis slipper vi fler obehagliga överraskningar :/
 
Monica,Maja,Mats och Emilia kom hit och åt kvällsmat med oss. Det var mysigt =D
Efter att de hade åkt blev det sängen för Patricia,som troligtvis somnade som en stock,medan vi andra mös i soffan :) Nu har jag krypit ner i sängen och ska snart försöka sova.
 
Natti natti på er :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0