Myst med gammelmormor <3

God kväll =)
 
Jag och lillebror hade det riktigt mysigt med gammelmormor medan gubbarna jagade :D Vi spelade några omgångar yatzy,tog en promenad och åt rester från gårdagens pizza. Efter lunchen ville gammelmormor se på skidor så då mös Sebastian med henne medan jag läste gårdagens tidning och lite skvaller.
När gubbarna kom blev det fika - jag smakade litegrand :P Sedan dröjde det inte länge innan vi åkte hemåt.
 
Vi har passat på att gå igenom massa grejor.Vi slängde bort en hel del. Vad skönt det känns att bli av med massa skräp,som bara legat och tagit plats =)  
 
När Patricia kom hem för ungefär en timme sedan sprang hon in och ropade "Mamma! Pappa!" jätteglatt :D Hon gav oss stora kramar och pussar - det värmde i hjärtat att se henne bli så glad över att se oss <3
Efter att ha busat,ätit lite godis och myst med mamma en stund ville hon sova så nu ligger hon i sin säng och snosar :)
 
Efter att ha tagit en dusch och ätit lite choklad blev jag jätteseg så jag tar nog med mig lillebror och går och lägger mig jag med snart =P
 
Hoppas ni har en trevlig lördagkväll - god natt på er =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0