Morgonmys med mamma <3

God morgon/förmiddag =)
 
Idag började vi dagen på absolut bästa sätt. Patricia kom och kröp ner bredvid mig i sängen runt halv sju. Hon låg där och höll mig i handen <3
 
Efter en stund sa hon att hon skulle fortsätta sova i sin säng och försvann. Både lillebror och jag somnade om och vaknade igen vid halv nio. Det var skönt att få sova någon timme extra :D
 
När vi vaknat till gick jag och Patricia ner för att äta frukost. Sedan var det lillebrors tur. Medan han åt läste vi en bok och sjöng några sånger =P Efter det gjorde vi oss iordning. Patricia tog fram kläder åt Sebastian så idag ser han ut,som en tiger :)
 
Nu tittar Patricia på teve. Jag har varit ute med hundarna en sväng,gett dem mat och vatten,tagit upp kassler inför lunchen,städat ur och fyllt på kaminen och startat en tvättmaskin. Det är skönt att vara effektiv ;D
Lillebror har legat uppe i sin säng en stund,men nu låter han missnöjd så jag ska hämta honom så han också får vara med och mysa en stund =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0