Typiskt :(

God förmiddag =)
 
Idag skiner solen och det är riktigt skönt ute så jag ska ta med mig barnen på en promenad om en stund :D
Vi åt en sen och stor frukost,som jag behöver smälta lite först ;P
 
Jag känner mig seg efter en natt med orolig sömn så jag hoppas jag får lite energi om vi är ute ett tag.
Sebastian sov förengångsskull riktigt bra. Han vaknade bara en gång mellan klockan tolv och sju :) Storasyster var vaken en gång i natt och var ledsen,men hon somnade om så fort jag kom in till henne sedan tog hon sovmorgon till åtta. Jag däremot har sovit rätt dåligt. Det var kallt så jag vaknade flera gånger och låg och frös :/
När vi vaknade vid sju fick lillebror mat innan vi gick ner och snosade i soffan tills det var dags att ta ut hundarna m.m.
 
Jag har även startat dagens första tvättmaskin samt kokat ris,som storasyster och pappa ska få till lunch. Själv tänkte jag skippa det idag och bara äta kyckling och grönsaker :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0