Ändrade planer - igen ;D

God kväll på er =)
 
Jag,Kent och Sebastian ångrade oss igen och hamnade i Nybble istället - beslutsångest? Ja,jag tror det ;) Patricia däremot sover hos farmor i natt :P Monica ringde och frågade om hon fick det och det var klart att vi sa ja till det. Det var längesen Patricia var där så hon tycker nog det är kul :D
 
Innan vi åkte hit städade vi ur bilen,grejade lite samt lämnade Patricia hos Monica på jobbet. Sedan stannade vi till för att köpa lunch på McDonald´s. Jag tog en kycklingwrap och åt inte en enda av mina strips. Det har hänt många gånger att jag har sagt till Kent att han kan ta mina också,men det slutar alltid med att jag äter upp dem själv ändå. Idag däremot kunde jag stå emot :P
 
Dagens kvällsmat bestod av pizza och ja,jag "fuskade". Tyckte jag kunde unna mig det med tanke på att jag varit duktig. Dessutom är det ju faktiskt fredag ;)
Vi hade med popcorn till fredagsmyset - de har jag inte rört trots att de andra ätit. Jag ville gärna smaka på chokladkakan,som låg framme på bordet,men jag bet ihop och lyckades hålla mig från det också =P
 
Vi har precis krypit i säng och lillebror gick från att ligga och vifta med armar och ben till att tvärslockna :D
Om jag lyssnar på vad andra säger om deras små bebisar verkar det som att många har svårt att få dem att somna på kvällen. Att en del får vara vakna halva natten för att lillen inte vill somna. Jag kan säga att vi inte hade det problemet med storasyster och hittills har vi inte haft det problemet med lillebror heller. Han var,som sagt uppspelt nyss,men när jag sa till honom att det var dags att sova,smekte hans kind och sa "god natt" lugnade han ner sig direkt och somnade :P
 
Nu säger jag "god natt" till er med och kryper i säng =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0