Redan minus :)

Hej hej :)
 
Det blev ingen promenad eftersom det kom något emellan. Jag får ta det någon annan dag.
Vi ska nämligen iväg på lite äventyr idag =D Vi tänkte passa på att åka till Hagfors för att hälsa på bl a Kents pappa Mikael och Mirja :)
 
Istället för promenaden fick det bli en gemensam frukost med familjen samt en dusch. Det var inte fy skam det heller ;D
 
Det här med maten är svårt. Idag åt jag knäckebröd med gurka till frukost. Det var gott,men jag är redan hungrig igen. Jag måste tyvärr erkänna att Kent hade rätt - han sa till mig att det inte skulle räcka.
 
I morgon ska jag nog prova havregrynsgröt istället. Jag är inte särskilt förtjust i det,men något får jag ju offra om jag vill gå ner i vikt. I värsta fall får jag väl hålla för näsan så jag inte känner smaken ;)
Nej då,skämt å sido så jag får helt enkelt prova mig fram. Jag tror att variation är det bästa så jag kommer köra på det!
 
Jag vägde mig i morse (fuskade lite då jag egentligen bara ska väga mig en gång i veckan) och de små ändringarna har redan gjort resultat. Jag har gått ner 1 ½ kg sedan i tisdags. Jag är mer än nöjd med det och motivation är på topp :D
Förutom att jag varit ute på några korta promenader samt avstått från sötsaker har jag ju inte gjort någonting så där ser man att det inte krävs särskilt mycket för att man ska se resultat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0