Efter en god nattsömn :D

God morgon =)
 
I natt har jag sovit riktigt bra :D Lillebror var vaken sista gången för att äta vid elva sedan somnade han gott. Han vaknade till en sväng vid tre,men somnade om lika fort. Förutom det sov vi gott bägge två tills det var dags för mat igen vid halv fem :P Efter det somnade vi om igen och sov framtill sju.
Nu har vi tagit morgon pigga och alerta ;D
 
Kent och morfar har precis packat ihop sig och stuckit iväg för att jaga. Medan de är borta,vilket nog blir ett tag då de ska hela vägen till Lungsund,ska jag och lillebror mysa med gammelmormor <3
Hon har dock inte vaknat än så jag ska lägga mig i sängen och mysa med Sebastian tills det är dags att starta dagen ordentligt =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0