Promenad och mat ;)

Hejsan hejsan =)
 
Åh,vad skönt det var att vara ute ett tag förut  :D
 
Varför gå på vägen när det finns ett dike?
 
 
Hjälp mig upp,mamma!
 
 
 
Efter att ha gått på en kort promenad gav vi hundarna,som får vara ute idag,mat och vatten innan vi ställde in lite grejor i förrådet. Sedan gick vi in för att få mat i magen. Jag hade ju tänkt avstå från riset,men jag insåg att jag inte skulle bli mätt utan så jag tog litegrand. Jag kommer inte att utesluta någonting helt,men det finns absolut saker jag kan dra ner på. I vanliga fall äter jag ungefär ½ tallrik ris med kyckling och grönsaker idag tog jag bara en femtedels tallrik ris.
 
Jag har hängt tvätt och gett lillebror mat så nu sover han :D Patricia vilar framför teven i sin säng så jag tänkte också passa på att ta igen mig en stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0