Fullt upp!

God kväll =)
 
Idag har vi hunnit med en del. På förmiddagen tog vi en kort promenad med grannarna innan de bjöd på fika,som jag avstod ifrån :D
Efter det gick vi hem och gjorde oss iordning innan vi åkte till Kristinehamn. Först lämnade vi Patricia hos Maria och Anders sedan åkte vi till Träslottet för att äta. Det var såååå gott med "riktig" mat ;) När vi var klara passade vi på att storhandla. Sedan hälsade vi på mamma en sväng. Hon bjöd på dagens andra fika - jag tackade nej till den med trots att hon hade köpt mitt favorit fikabröd :P
 
När vi varit hos mamma en stund kände vi att det var dags att hämta storasyster =) De hade hälsat på Eva och Roland så hon var glad :D
Vi blev kvar en stund innan vi åkte hemåt för att packa upp alla varorna samt natta storasyster.
 
Lillebror har precis somnat bredvid mig i sängen. Jag ska också ta och försöka sova - börjar känna mig sliten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0