Frukt i stora lass :)

Hejsan :)
 
Idag slutade Kent lite tidigare,runt halv tre - tre,så vi har umgåtts med honom en stund. Nu har han smitit iväg för att jaga vilket innebär att gumsan och jag får spendera resten av eftermiddagen och kvällen själva.
I vanliga fall hade jag blivit irriterad över att han nästan aldrig är hemma,men nu när jag vet att han knappt kommer kunna jaga något när bebisen kommit så unnar jag honom det =D
 
Det värsta är att de knappt har hunnit börja med höstbruket p g a vädret. De senaste dagarna har de pendlat mellan sol och regn så de kan ju inte göra någonting. Jag hoppas verkligen de hinner färdigt innan bebisen kommer annars lär det bli jobbigt ett tag :/ Om bebisen kommer i slutet av oktober,som det är beräknat lär det inte vara någon fara,men han/hon kan ju komma tidigare och då kan det,som sagt var bli lite struligt...
Jaja,nog tjatat om det :)
 
Gumsan verkar må bättre nu - hon är inne på sin tredje skål med frukt! Dessutom har hon ätit bra resten av dagen också. Själv känner mig snarare sämre,men det går nog över för mig med så småningom :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0