Roliga Patricia citat =)

God kväll :)
 
Patricia säger roliga/konstiga/goa saker hela tiden =D  
Efter att vi hade duschat/badat läste vi Tummen - hennes nya favoritbok. När vi kom till en sida med en sol frågade jag henne vad det är för färg på den. Hon tittade på mig,som att jag var helt galen.
"Det är en stjärna"
"Nej,det ska vara en sol"
"Jaha. Det ser i alla fall ut,som en stjärna".
 
Efteråt skulle vi sjunga "Här kommer Pippi Långstrump" och gumsan ville ha två flätor för att se ut,som Pippi. Sedan ville hon göra mamma fin. Hon borstade mitt hår.
"Gör det ont,mamma?"
"Nej,gumman. Det är skönt....Jag tror jag somnar."
"Men,det kan du ju inte göra".
 
Haha =P Min goa gullunge <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0