Katrin och Stina =)

Hejsan =)
 
Vad roligt det var att träffa Katrin och lilla Stina igen :D Eftersom både Patricia och Sigrid var på dagis fick vi fika och babbla på i fred ;)
 
Jag känner mig alltid så glad när jag träffat Katrin. Trots att det skiljer några år mellan oss känns det,som att vi är på samma "nivå". Det är så skönt att ha någon att prata med om allt. Att veta att det inte bara är jag,som blir arg på min dotter ibland - det händer faktiskt andra också :P
Eftersom Katrin redan har varit inne i den svängen med att få två barn känns det skönt att kunna få lite tips på hur jag kan göra när våran bebis kommer =)
 
Förhoppningsvis kommer vi träffas mycket oftare framöver då jag kommer vara i Molkom rätt ofta för BVC besök och sånt. Katrin ska vara hemma till augusti nästa år så vi kommer ju vara mammalediga samtidigt den här gången med och kunna hitta på en del skoj med barna :D
 
Efter att ha träffat lilla goa Stina,som trots allt blir 1 år om 2 ½ månad,längtar jag ännu mer efter våran lilla bebis <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0