En berguv och en apa :)

Hej hej :)
 
Vi har inte gjort särskilt mycket hittills idag - tvättat lite,läst böcker,sjungit,ätit och diskat.
Vi har myst och vi fortsätter med det ett tag till =D Gumsan sitter i soffan och mumsar i sig lite godis och jag har precis ätit upp en av hennes zooaskar ;) Pappan i familjen började jobba efter lunch så han blir nog borta hela dagen.
 
Jag har märkt gumsans nya converseskor samt regnkläderna,som hon fick av Maria och Anders igår. Jag blev liiite förvånad när jag såg att det står "waterproof" på regnkläderna.
Är jag den enda,som brukar anta att de regnkläderna jag köper tål vatten?!
 
Gumsan har på sig sin nya tröja med en berguv (som gumsan säger)/uggla. Jag försökte få en bild på den,men det blev sådär då gumsan inte gärna vill vara med på kort. Ni ser i alla fall på ett ungefär hur den ser ut =)
 
 
 
När jag bad gumsan visa apan passade hon på att gömma sig bakom den ;D
 
 
Nu ska vi fortsätta mysa - hoppas ni har en bra lördag =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0