Första lördagen i Maj

God morgon :D

Det blev en lång dag för gumsan igår. Kent kom hem runt halv nio. Då kom hans pappa samt en tysk kompis på kaffe så det blev inte sängen förrän efter halv tio någon gång. Hon somnade gott då,men vaknade vid halv ett. Då fick hon fortsätta sova inne hos mig. Sedan sov hon gott fram till strax innan åtta :)

Jag började dagen med att slänga i en maskin med tvätt,ta ut vovsingarna och äta frukost. Gissa vad vi gör nu? Tittar på Pippi såklart ;P

Jag vet inte vad gumsan och jag ska hitta på idag. Stackars pappa jobbar hela helgen så honom lär vi inte se särskilt mycket utav :( Det är tyvärr så det är vara tillsammans med en bonddräng - vissa perioder jobbar de hela dagarna. Men men jag och gumsan ska nog klara oss den här gången också :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0