Presenterna :)

Hejsan :)

Gumsan somnade hos mig i soffan förut så nu är hon utvilad :D Ser fortfarande sliten ut,men verkar ändå lite piggare idag.
Vi har nyss ätit lunch och gumsan åt faktiskt mer än hon gjort på flera dagar =P
Nu sitter hon och tittar på Pippi.



Medan hon tittar vidare på det tänkte jag passa på att berätta lite om vad gumsan fick i födelsedagspresent :) Jag har inte tagit några bilder ännu - glömde totalt bort det så det finns inga alls från kalaset :(
Hon fick flera par skor/stövlar,klänningar,jackor,kläder,en fin service med tallrik (djup och vanlig) och mugg med en fé (Tinkerbell eller vad hon heter),ett pussel,två fina böcker och en traktor med skopa och släp - jättemycket fina saker :) Traktorn fick hon av oss och Monica. Än så länge står den kvar inne,men så fort vi blivit friska åker den ut ;D

Nu är Pippi strax slut så jag ska mysa lite med gumsan <3

Ha det gott så hörs vi =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0