TRAFIKFAROR!

Hej hej :P
 
Medan jag fortsätter roa mig på jobbet tänkte jag underhålla er med en liten lista över saker i trafiken,som stör mig.
 
- Folk,som kör sakta när det är enkelfiligt och sedan gasar på när det blir dubbelfiligt.
-Folk i allmänhet,som pendlar mellan hastigheterna på en rak,större väg.
- Folk,som kör sakta,men gasar på eller flyttar sig mer åt vänster om man försöker köra om.
- Folk,som inte blinkar. Ska det vara så j-la svårt att visa vart du ska?!
- Folk,som kör om för att sedan hålla antingen samma hastighet,som jag eller lägre.
- Folk,som ligger alldeles för nära och kör.
- Folk,som kör om alldeles för sent och måste tvinga sig in mellan vajerräcket och medtrafikanterna.
 
Ja,denna lista kan göras milslång,men för att inte låta för gnällig sätter jag punkt där ;D
 


Kommentarer
Mohniskon

Ja fy fan, och jag har inte ens körkort men jag stör mig ändå på vissa bilister. Ibland undrar man om vissa har fått körkortet i Kellogs-paketet?!

En annan irriterande grej är om det hänt en olycka och så bildas det kö, då finns det ALLTID några klappträn som ska åka i andra filen!! Fattar de inte att de filerna ska vara tomma för att utryckningsfordon ska komma förbi? Det kan vara någon som håller på att dö och då är de så jävla egoistiska och ska förbi snabbt bara för att åka hem och sätta sig i soffan. Fy fan...

Kram

Svar: Usch ja :/ Det finns alldeles för många idioter därute!
Precis! Att man ens kan tänka tanken!

Hoppas allt är bra med dig :D Vi kanske kan ses snart?
kram
mammatillpatricia

2012-08-12 @ 14:44:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0