Kläder för hela slanten ;)

God förmiddag :)
 
Idag vaknade gumsan redan klockan sex. Då fick hon följa med in till mig och fortsätta snosa fram till halv åtta. Som hon sa själv så var hon vaken tidigt för att vi skulle till dagis,vilket jag sa till henne igår. Mamma får akta sig för vad hon säger ;)
Efter att ha ätit frukost och gjort oss iordning satt jag igång en tvättmaskin innan vi släppte ut vovsingarna och sedan åkte till dagis.
 
När jag kom hem började jag med dagens lunch eftersom jag kände att jag ville ha det gjort då jag tänkte greja lite här hemma. Medan maten stod på spisen passade jag på att gå igenom alla bebiskläder - IGEN! Nu har jag sorterat ut de neutrala kläderna,som jag även har börjat tvätta. Pojk - och flickkläderna är nu i en varsin kasse så nu har jag koll =D
 
Jag har precis varit bort med mat till Kent och tänkte fortsätta gå igenom lite kläder efter gumsan. Jag har en kasse med sånt jag plockat bort efter hand den senaste tiden så jag tänkte bara kolla om det finns något som ska slängas eller lämnas bort. Jag har sorterat bort litegrand från bebiskläderna,som jag vet att jag inte kommer använda. De ska lämnas till någon insamling så någon annan får användning för dem :P
 
Sedan ska jag försöka få plats med kassarna i garderoben så de slipper stå framme och ta massa plats :) Men först av allt tänker jag ta en liten paus och sitta vid datorn ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0