IKEA :P

God morgon :D
 
Själv har jag redan varit vaken i två timmar :) Det första gumsan sa när vi vaknade var "Dagis idag" =P Efter att ha ätit frukost och gjort oss iordning stack vi iväg.
Nu sitter jag parkerad i soffan med datorn i knät och en smoothie framför mig - mums :)
 
Idag ska vi sticka iväg till IKEA. De har rea i några dagar så vi ska passa på att köpa en säng. Vi hade egentligen tänkt vänta tills vi flyttat,men eftersom det är rabatt på den så slår vi till redan nu ;D
Eftersom det är dåligt väder kommer nog Kent kunna följa med. Han trodde att han skulle få sluta redan vid lunchtid :) I så fall åker vi iväg så fort,som möjligt. Gissa vem som kommer bli glad om pappa hämtar henne på dagis? Åh,jag blir nästan tårögd bara av att tänka på det <3
Om Kent inte får sluta i tid skulle Monica följa med för att hjälpa mig :D
 
 


Kommentarer
erika

åh så roligt med ikea ! :)

Svar: Ja,det ska bli kul att kika lite - var ett tag sedan jag var där =)
mammatillpatricia

2012-08-30 @ 12:30:04
URL: http://www.erikasofies.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0