Grejat massor :P

Hej hej :)
 
Vi har precis ätit lite rester från igår så nu väntar den dagliga dosen av vila för mig och gumsan ;)
Vi har hunnit med en hel del idag. Jag är trött,men samtidigt känns det skönt att ha det gjort.
Jag har tvättat (håller fortfarande på),krattat en del av gräsmattan efter att Kent klippte den häromdan,plockat rätt lite samt dammsugit hela huset. Jag har fortfarande två fjärdedelar kvar av den delen av gräsmattan,som ska krattas,men det får vänta. Det är alldeles för varmt och dessutom har jag fått flera små blåsor på händerna :/
Mellan allt detta har vi hunnit med att leka i sanden,gungat hammock och njutit i skuggan =)
 
I eftermiddag kommer mormor och morfar hit. Kent och morfar ska ut och jaga. När de åker hem följer mamma med så då återgår vi till vardagen här hemma ;D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0