Graviditetssnack

Usch,jag är inne i en period där jag saknar all aptit :/ Jag är aldrig sugen på något och vissa saker kan jag knappt titta på utan att vilja kräkas :( Det börjar bli rätt jobbigt...
Något,som alltid slinker ner är en hemmagjord smoothie,en frukt eller sötsaker. Jag har börjat göra egna smoothies igen och de smakar fortfarande lika gott. Eftersom de mättar rätt bra brukar jag göra en till mellanmål ibland :) 
Tyvärr äter jag alldeles för mycket godis och sånt,men det är svårt att låta bli när jag aldrig är sugen på något annat....
 
Jag vet att det beror på graviditeten så jag försöker att inte klaga alltför mycket,men det är jobbigt och ibland måste jag får skriva av mig lite. När jag var gravid med gumsan kände jag mig nästintill,som vanligt hela tiden,men den här gången svänger det lite hursomhelst - ibland mår jättebra och ibland vill jag bara gå och slänga ett täcke över huvudet!
 
Trots att jag mår,som jag gör,är jag glad över att vara gravid :D Vi ska få en underbar liten bebis igen =) Hela familjen längtar jättemycket och det ska bli kul att se hur gumsan blir,som storasyster,samt hur jag och Kent kommer lyckas,som tvåbarnsföräldrar :P Det kommer nog bli en stor omställning i början,men precis,som med gumsan,kommer vi växa in i rollerna - det vet jag =)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0