Äckliga små jävlar!!!!!!

God kväll :P

Gumsan och jag åkte hem till mamma runt elva. Efter att ha busat samt ätit lunch hos mamma tog vi en sväng till Maxi för att handla lite smått och gott innan vi åkte vidare hem till oss. Sedan har vi varit ute hela långa dagen i det supergoa vädret =) Vi började med en fika följt av massa bus,promenad,mera bus,kvällsmat (rester från gårdagens lunch) och avslutningsvis en fika med Monica m.fl :P

Nu har vi varit inne en liten stund. Gumsan sover,mamma fixar potatissalld inför morgondagens grillning hos Monica,Kent har precis haft ut vovsingarna och jag sitter och vänder och vrider på mig - jag har precis blivit av med en fästing! Satt och kliade mig i nacken när jag upptäckte den - Kent hjälpte mig bort med den. Det var en seg jäkel,men han fick bort hela! USCH,FY FAN VAD ÄCKLIGA DE ÄR!!!!! Det kliar överallt på mig just nu så det får nog bli en dusch innan sängen.



Kommentarer
spiderchick

nämen usch dom är otäcka dom där :-/

2012-04-29 @ 22:05:29
URL: http://spiderchick.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0