I väntans tider...

Efter att vi busat en stund fick det bli mellanmål i hammocken =) Efter det hängde jag lite tvätt innan vi gick in. Då körde jag ett träningspass medan gumsan höll på att busa. Sedan gjorde jag en smoothie till mig och välling till gumsan. Hon ville inte sova så nu springer hon omkring och busar.
Kent kommer hem och hämtar lite grejor om en stund. När han har åkt igen ska jag ta en dusch medan gumsan badar :D
Medan jag väntar på älsklingen tänkte jag visa några bilder från den senaste veckan =)



Lilla skruttan har hittat en strumpa =)
Här får ni,som är intresserade,en liten glimt av hur hallen samt trappan ser ut. Det är inte världens snyggaste matta i trappa,men den är väldigt bra då gumsan kan gå hur mycket hon vill i den utan att halka :D  




Gumsan är redo att gå ut - tar en liten tjuvtitt på svamparna,som vi plockat tidigare :P



Hälsar på vovsingarna,som slåss om uppmärksamheten :D



Gumsan skulle absolut ha med bollen i hammocken =)



Mellanmålsdags - har hela munnen full av äpple ;P



Grimaserar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0