Lite Olala ;)

God morgon :D

Idag började gumsan och jag dagen kl.8.20 med två korta promenad med vovsingarna - jag tog några bilder på gumsan,som var supersöt i en alldeles för stor jacka och mössa :D Jag kan dock inte föra över dem på datorn då den inte hittar bilderna (?). Jag ska försöka senare så ni får se dem :P
Jag har i alla fall två fina bilder på gumsan i sin nya pyjamas,som hon fick utav sin snälla mamma förra veckan ;D

 



Efter pormenaderna var det frukostdags =) Eftersom gumsan nästan alltid äter två potioner gröt gjorde jag iordning det på en gång idag istället för att göra två gånger,då gumsan blir så otålig. Mycket riktigt försvann alltihopa - inom fem minuter :P
Mormor ringde så jag pratade med henne medan gumsan åt och eftersom hon var snabb fick jag äta efter henne ;D

Sedan har vi lyssnat på Ola på datorn - gumsan och jag "dansade" och "sjöng" med ;) Eftersom jag varken kan sjunga eller dansa särskilt bra vet jag inte om jag kan kalla det för det egentligen ;P

Nu håller skruttan på med sin bil medan jag sitter framför datorn. Vi ska snart fixa iordning lite på gumsans rum - sortera bort kläderna i storlek 74 samt sätta upp några tavlor och sådär på väggarna så det blir mer livligt därinne =)

Ha en bra dag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0