Lång sovmorgon :P

Hejsan svejsan =)

Jag somnade gott på soffan igår kan jag lova ;D Klockan var runt tio när jag slocknade. Jag vaknade till när Kent kom hem från jobbet runt halv ett,men somnade genast om igen. Nästa gång jag vaknade var kl.6.50 så då gick jag upp och lade mig i sängen. Jag snosade framtill åtta då lyckades jag somna och vaknade igen kl.10! Jag blev minst sagt förvånad när jag såg vad klockan var - är inte direkt bortskämd med att få sova så länge,men skönt var det :P

Eftersom gumsan inte sagt något trodde jag hon sov,men hon låg klarvaken och grejade med blöjan. Efter att ha tagit av henne pyjamasen (som redan var halvt avklädd) och blöjan smög vi ner. Medan gumsan grejade lite tog jag ut hundarna en sväng innan det var dags för brunch. Eftersom klockan var runt elva när vi skulle äta fick gumsan äta lunch på en gång,men jag åt bara brunch ;)

Sedan fick det bli en dusch för lilla skruttan,som var mer skitig än ren ;P Efter det har vi tvättat (väntar på att andra maskinen ska bli klar). Gumsan sover igen så jag,som otroligt nog känner mig seg,ska ta det lugnt en stund =D

Ha en bra dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0