Godkänt eller ej?

Hejsan hejsan :P

Vad lugnt och tyst det är här hemma nu - mamma har åkt hem (kommer hit i morgon igen),gumsan och vovsingarna sover och Kent jobbar.

Jag har gjort min första äppelpaj sedan hemkunskapen i skolan idag =D Kent var sugen på det så jag gjorde en - jag tyckte dock inte att den blev särskilt god. Mamma tyckte däremot det så vi får se vad Kent säger när han provsmakar ;)

När mamma åkte hem runt kvart i sju hängde jag den fjärde och sista maskinen med tvätt för dagen. Jag har faktiskt hängt ut två maskiner. Det hann inte bli riktigt torrt så det hänger kvar då jag hoppas på lika fint väder i morgon :P
Efter det vart det sängen för lilla skruttan,som inte sovit mer än under svamppromenaden (hon somnade aldrig förut). Medan hon slurkade sin välling tränade jag - jag körde nästan två pass =D
Nu har jag tagit igen mig en liten stund så nu det är dags för kvällspromenix med vovsingarna föjt av en dusch :P
Efter det får datorn följa med mig till sängen innan det är dags att sova :P

God natt på er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0