Fredags mys <3

God kväll =P

Jag fick mig ungefär en kvarts sömn i soffan förut när gumsan sov. De minutrarna gjorde underverk ;D När gumsan vaknat sprang hon omkring och busade medan jag tränade. Efter det var det dags för mellanmål,men gumsan åt inte särskilt mycket. Jag däremot hade tränat upp aptiten lite ;P
Sedan släppte vi ut vovsingarna i hundgården. De verkade inte särskilt glada,men jag tror att de tyckte det var skönt att äntligen få vara ute igen :)
Gumsan och jag stannade kvar ute och busade. Vi gungade,cyklade,sparkade boll och lekte med hink och spade =D

Efter det gick vi in för att gumsan skulle äta kvällsmat,men hon var fortfarande inte hungrig. Hon satt i alla fall och grejade en stund. Under tiden passade jag på att diska.
Sedan var det dags för dusch/bad. Jag passade även på att fräscha till mina ben ;)

När vi duschat/badat åkte pyjamaserna på innan vi gick ner. Jag har fixat några rån med smör och ost till gumsan,som hon sitter här bredvid mig i soffan och smackar på ;) Hon har dessutom ätit resten av bananen (från mellanmålet) så nu klarar hon sig nog tills i morgon =P

Nu ska vi mysa framför teven en liten stund innan det är sovdags för min lilla skrutta :D Med lite tur hinner kanske Kent hem för att säga "God natt" :)

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0