En god natts sömn <3

God morgon :D

I natt har både gumsan och jag sovit riktigt skönt =) Gumsan vaknade vid kl.5.30,men hon skrek inte,som hon gjort de senaste dagarna. Hon pratade bara så jag låg och drog mig i lugn och ro. När hon började säga "Bajs" och "Byta" gick jag in till henne och mycket riktigt behövdes blöjan bytas - hon är en duktig tjej,som säger till :P

Sedan dess har vi varit vakna. Jag och Kent,som kom upp och lade sig strax efter kl.6,låg och drog oss ett tag till medan gumsan busade =D

Efter att Kent gått iväg till jobbet mös gumsan och jag en stund innan vi gick ner och gjorde iordning frukost. Gumsan ville inte ha så vi får försöka senare. Hon fick välling i sängen istället.

Idag ska gumsan till dagis =D Jag ska lämna henne kl.11.15 så hon kommer innan maten. Efter det byter jag bil med Monica,som ska hämta gumsan,innan jag åker vidare till Kristinehamn. Där ska jag vara hos mamma,som jobbar,tills det är dags för mig att köra ett arbetspass.

Jag ska sova hos mamma i natt eftersom jag slutar nio i kväll och börjar sju i morgon bitti. Det finns ingen mening med att åka hem då. Vilken tur att jag har en snäll mamma,som låter mig vara där =)

Det känns skönt att veta att jag kommer få sova i natt plus att jag får lite sovmorgon - inga fel ;D

Nu protesterar min lilla tjej,hon ska minnsann inte sova :P Jag ska hämta henne sedan ska vi ta en sväng med vovsingarna =)

Ha en bra dag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0