Våran eftermiddag/kväll :P

God kväll =)

Jag och min kära lilla familj har spenderat eftermiddagen/kvällen hos grannarna :D
Först var jag och gumsan med Ulrika och barna till ICA Välsviken för att köpa lördagsgodis m.m. Sedan åkte vi hem till dem och umgicks lite. Jag och barna spelade memory medan Ulrika gick iväg för att ta hand om ladugården. Kent och Niklas har hållit på hela dagen för att laga det,som var trasigt (naturligvis) så de hade inte hunnit med det.

När Ulrika var klar började hon med maten. Hon gjorde någon supergod gryta med bl a fläskfilé och kantareller =P
Efter maten blev det lite mys i soffan innan jag tog med mig familjen och gick hemåt i mörkret ;D
För gumsan blev det sängen och för oss vuxna blir det lite mys framför teven innan det är dags för oss att sova.

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0