Kanske,kanske..

Hejsan =)

Min dag har hittills bestod utav ett lugnt arbetspass följt av dagis hämtning plus träning :D Dagisfröknarna hade precis lagt gumsan när jag kom - de hade glömt att de helst skulle hålla henne vaken. Hon måste ha varit väldigt trött för hon rörde inte en fena när jag tog upp henne ur vagnen och gick till bilen. Det var först när jag skulle sätta in henne i bilen,som hon vaknade. Hon somnade dock om efter en stund,men när vi kom hem tyckte hon att hon sovit färdigt. Jag lade henne i sängen för att hon skulle somna om sedan gick jag ner och tränade. Eftersom hon låg och gnällde fick hon välling - jag ville inte knölva för mycket eftersom hon redan vaknat två gånger. Medan hon drack vällingen tränade jag färdigt sedan hämtade jag henne. Det blir nog ingen mera sömn :P

Jag hoppas att Kent slutar runt fyra idag för då ska vi sticka till Smart Eyes för att hämta mina nya glasögon - två par =D Det ska bli intressant att se hur de blev. Jag hoppas jag blir nöjd för jag har känt mig lite osäker :(
Det kommer säkert kännas lite konstigt i början med nya,men sedan vänjer jag mig nog.

Nu ska jag kika lite på internet medan gumsan tittar på teve och grejar med ett linne från libero,som vi fick på posten häromdan :P
Efter det blir det dusch/bad =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0