Jobbdag :)

God morgon :P

Jag har precis börjat piggna till efter en seg morgon. Gumsan vaknade första gången kl.4. Sedan var hon vaken från och till fram till kl.8. Då gick vi ner för att äta frukost och ta ut vovsingarna. Eftersom det regnar tog jag en snabb sväng med dem - vill inte att de ska behöva vara ute i hundgården och bli blöta :D

Jag har packat iordning gumsans kläder m.m eftersom hon ska sova hos farmor i natt. Jag jobbar mellan kl.12-21 idag och 7-14 i morgon så det är bäst för gumsan att hon får sova borta =)

I morgon kväll ska jag hem till Åsa,en av mammorna från babyrytmiken,i Molkom på "mammakväll" :P Det var väldigt längesen jag såg de flesta så det ska bli kul :) Jag måste komma ihåg att sticka en sväng till maxi när jag slutar i morgon för att inhandla lite saker till en god sallad,som jag lovat att jag ska fixa. Det är inte särskilt avancerat,men jag är inte direkt någon superkock så det får duga ;D

Nu ska skruttan och jag ta en dusch innan det är dags att fixa till oss innan vi åker =P

Ha en riktigt mysig fredag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0