En majdag =D

Gumsan och jag åkte till mamma redan runt halv tio i förmiddags.
Vi busade och åt lunch sedan skjutsade mamma mig till jobbet. Medan jag jobbade var de till mammas kompis Marie och tittade (sprang efter) massa djur ;) Det tyckte hon om  =D

Runt halv fem hämtade mamma mig. Jag blev lite snopen när jag såg att gumsan inte var med,men förstod att hon var kvar hemma med morbror Joakim och farbror Axel :) De går på samma skola och är kompisar så Axel följde med Joakim hem,eftersom han skulle åka med gumsan och mig hem. Smidigt och bra =)

Innan vi drog oss hemåt fick gumsan mat.
Efter det var hon så trött att hon somnade nästan direkt i bilen :D

Vi snodde med oss våran andra digitalbox (som de inte använder),när vi släppte utav Axel.
Våran dosa har nämligen slutat fungera och eftersom de ändå inte använder den tog vi med alltihop!

Gumsan och jag var ute en stund när vi kom hem,men hon var sliten så vi gick in ganska så snart. Hon fick välling - nu är hon "pigg" igen :) Hon har precis haft sönder ett glas,som jag fick dammsuga upp. Det är inte det lättaste eftersom jag måste bära gumsan - hon HATAR dammsugaren!
Nu är det i alla fall gjort så nu ska vi mysa lite innan sovdags =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0