Supertaggad =)

Min systeryster skickade ett sms förut,för att tala om att hon följer med och möter oss på fredag =) Då åker hon med gumsan och mig hem till dem. Skönt att jag slipper oroa mig för att åka vilse ;D

Det var nämligen meningen att Remi,min systers kille,skulle möta mig och gumsan i Töcksfors. Sedan skulle vi åka efter honom till Norge. Det hade varit träligt i fall man tappat bort honom. Kan ju faktiskt hända!

Jag känner mig väldigt lättad. Har inte riktigt kunnat längta eftersom jag bara oroat mig för resan,men nu är jag taggad till tusen =P Det ska bli så himla kul att träffa dem och se hur de har det i sitt lilla hem :P Jag har ju aldrig varit där så jag har ingen aning om hur de har det.

Jag har skrivit en lista på allt,som måste med och jag tog med en väska ifrån vinden när jag var upp med säcken med kläder häromdan. Ska tvätta lite sen och börja packa så det inte blir så mycket på en gång.



Kommentarer
Mohn i skon

Glöm inte bort att ta på dig vissa kläder. You know what I mean ;D hähä... Kram

2011-05-04 @ 19:38:15
Jenny

Sv: Vad knäpp du är ;D kram

2011-05-05 @ 08:21:31
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0