Norge =)

Idag bär det utav till Oslo =) Det ska bli skönt att komma hemifrån några dagar,fast jag kommer sakna min älskling <3

Det känns som det kommer bli stressigt,men det blir nog bra. Jag måste nämligen sticka iväg och köpa ett nytt däck till bilen. Träligt om jag får punktering igen och inte har något däck! Jag kunde ha gjort det innan jobbet igår,men vi trodde att vi hade ett men icke.
Jag hoppas de i Väse har sådana däck annars måste jag åka in i Karlstad och det känner jag inte riktigt för,men det blir som det blir...

Jag har inte packat färdigt än heller,så det ska jag ta tag i när gumsan vaknat och fått frukost. Vill inte hålla på inne i sovrummet när hon sover,för då väcker jag henne. Hon behöver all sömn hon kan få inför helgen ;D

Nej,det här går inte! Jag får lov att göra mig i ordning och ta ut hundarna. Ska slå en pling till Kent och höra om han pratat med de vid Dröjsforsen,om däck.

Jag får se om jag hinner slänga in några inlägg i helgen annars hörs vi när vi kommer hem =D Ha det bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0