Fröken Bus =P

Gumsan sov i nästan 2 1/2 timme! Verkar som hon behövde det för nu är hon superpigg =)
När hon vaknade bytte jag blöja sedan fick hon mat,men hon var inte särskilt sugen.

Gumsan tycker det är mycket roligare att busa än att äta :)










Medan gumsan sov satt jag vid datorn en stund innan det var dags att göra lunch. Det fick bli "kycklingtacos" (stekt kycklingfilé istället för köttfärs) - Det var riktigt gott så det får bli fler gånger :)
När jag ätit tog jag ut hundarna och hämtade posten. Jag hade fått mitt medlemskort ifrån Lindex plus en 50 krs check - trevligt,trevligt ;)

Nu sitter gumsan i fåtöljen och leker med pappas jacka =P Har satt på "Händige Manny",men hon bryr sig inte om det :)
Jag ska ta och vika tvätt sedan ska "vi" kolla på "OC" och busa =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0