Småkrasslig...

God förmiddag :D

Gumsan somnade en stund efter frukost idag med. Får se hur länge hon sover idag - igår sov hon ju två timmar plus en timme på eftermiddagen.
Älsklingen och Niklas har åkt till en jaktaffär i Götene. Om de inte hunnit hem innan jag ska iväg till jobbet strax efter tre skulle Ulrika ta hand om gumsan en stund =D

Själv ligger jag här i sängen och vilar. Tror det är en förkylning påväg igen - har huvudvärk och ont i halsen.
Jag ska stänga ner datorn och försöka sova ett tag jag med så kanske jag mår bättre sedan. Hade tänkt ta en promenad när gumsan ätit lunch så jag hoppas jag blir piggare.

Hoppas ni får en trevlig dag
:)



Kommentarer
Nathalie - Mamma till Milo

Visst är det jobbigt att känna så? Sen känner jag typ att om det skulle hända något och jag inte är där så blir det mitt fel, för jag kanske hade kunnat förhindra det osv. Den där oron är verkligen hemsk... Men förhoppningsvis kommer man vell över den med tiden? :P

2011-07-25 @ 13:27:18
URL: http://classys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0