Vårjacka =)

Idag har jag spenderat min barnfria tid med att springa omkring på Bergvik :) Åkte dit direkt efter att jag lämnat gumsan på dagis. Kom på när jag var där att klädaffärerna inte öppnade förrän tio,så jag gick in på Maxi. Strosade lite på barnavdelningen (såklart =D) Letade efter en tunnare mössa till gumsan,men konstaterade att hon får vara med och prova innan jag köper någon. Är så svårt att veta vilken storlek hon ska ha :)

Mitt första Maxibesök för dagen slutade med att jag köpte två chokladbarer,sådana man ersätter en måltid med. Jag gick ut med dem till bilen sedan blev det ett toalettbesök innan det var dags att leta vårjacka :) Det var lättare sagt än gjort!
Jag sprang runt,som en dåre (kändes det som),men hittade ingen,som passade!
 Fanns en snygg på H&M,men den kändes inte riktigt rätt.
Jag hade nästan gett upp,när jag gick tillbaka till KappAhl. Bestämde mig för att prova en jacka till och den satt,som ett SMÄCK! Den såg egentligen inte särskilt snygg ut på galgen,men jag har lärt mig att man ska prova innan man säger något. Vilken tur att jag gjorde det annars hade jag ju missat den =D
Tyckte att den var lite i dyraste laget,men det var klubbdag så jag fick 25 % rabatt och då blev den inte så dyr. Dessutom sa min kära sambo till mig att man måste unna sig något ibland :D Han har så rätt,så rätt ;)

När jag äntligen fått tag i en jacka fick det bli ett toabesök till innan jag gick ut till bilen igen. Där åt jag en av chokladbarerna,som jag köpt tidigare. Tyckte inte den var särskilt gott :( Den var med apelsinsmak och jag brukar gilla kombinationen choklad och apelsin annars,men inte den här gången. Jag hoppas den andra,med nougat,är godare :)
Medans jag åt passade jag på att bläddra in en Elle tidning,som jag fick med när jag köpte jackan =) Inte dumt. Det är dock ingen tidning för mig,men gratis är gott ;D Jag fick med några kuponger också så det blir kanske mer shopping där den närmaste tiden - vem vet?!

När jag fått i mig chokladen fick det bli en till tur inne på Maxi. Köpte bl a lite youghurt till gumsan och mig =P
Sedan drog jag mig tillbaka till Väse,för att hämta min underbara dotter :D

På tal om henne så har hon vaknat nu så jag ska göra henne iordning och sedan sticker vi iväg,för att hämta Kent :D

So long ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0