Våran torsdag =)

Gumsan och jag var hos mamma strax innan halv tre. Vi började med att äta lunch - kycklingfilé med pommes,bearnisesås och sallad :D Det var riktigt gott!
Efter det tog vi bilen till närmaste cykelaffär,för att köpa två slangar till barnvagnsdäcken. Var bara punka på ett,men det kan vara bra att ett extra.
Sedan åkte vi vidare till Maxi - är sååå skönt att det är tillbaka!
Där spenderade jag ett X antal minuter med att prova kläder. Stackars mamma fick springa,som en tok efter andra storlekar m.m ;)
Tillslut föll valet på två par jeans och tre olika färger. Två av linnena är likadana fast det ena är militärgrönt (I LIKE) och det andra gult - skönt med lite somrigare ;P Eftersom det var snörning vid brösten (och jag inte känner för att visa hela härligheterna) fick det bli ett vanligt vitt linne också,för att ha under. Jag är faktiskt SUPERNÖJD =) Fick mycket kläder,för lite pengar!
Det var riktigt längesen jag köpte något till mig själv (förutom vårjackan),så det var på tiden - Man måste få skämma bort sig själv ibland ;)

Tittade eftet något till gumsan,men hittade inget...

Vi fick även med oss lite annat smått och gott bl a blöjor :)
När vi var färdiga där åkte vi hem till mamma och ställde in mjölk och sånt i kylskåpet. Sedan gick vi iväg till lekparken. Jag hade stora förväntningar på hur kul vi skulle ha,men det blev inte riktigt så. Dels var det mycket folk och sedan fanns det inte mycket,som passade lilla gumsan. Hon åkte ruschkana några gånger,men det var ingen hit. Jag försökte hjälpa henne att klättra - det ville hon inte!
Tunneln var inte heller rolig och gungan var HEMSK! Hon blev livrädd när jag satt henne i den!
Eftersom inget föll damen i smaken gick vi tillbaka hem till mamma. Där fick gumsan sitta i mitt knä i gungan - det gick jättebra =D Hon lutade sig emot mig och njöt :P
Mamma hämtade glass åt sig och gumsan. Jag hoppade över det idag!
Dessutom kastade/sparkade vi lite boll :D

Efter ett tag gick vi in och tog oss ett varsitt glas cola med is. Jag fick smaka en bit av någon slags choklad,men den var inget för mig :/

Tillslut drog vi oss tillbaka till Väse. Kent var inte färdig så Ulrika hjälpte mig att få ordning på däckena till barnvagnen - nu är det bara att köra ;)

När älsklingen var klar åkte vi iväg,för att prata med en kille om boende åt några,som ska komma och jaga i helgen. Han hade lediga rum så det ordnade sig :D
Medan Kent pratade med honom gav jag gumsan kvällsmat. Blev en riktigt blandning - yoghurt,banan och smörgåsrån ;P Man tager vad man haver ;)

Nu har vi varit hemma en stund. Maten är inplockad,gumsan sover och jag och älsklingen slöar ;D 
 Det har varit en lång dag så det ska bli skönt att sova =)

Natti natti :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0