Tur i oturen ;)

Gumsan och jag åkte lite tidigare till Kents jobb,för att umgås med Ulrika och barnen :) Först kollade vi på traktorn - spännande ;) Sedan gick vi in. Tim och Karl skulle äta kvällsmat och det fanns till Patricia med :) Det var korvstroganoff och ris. Herregud,vad hon åt ;D Hon har äntligen börjat äta ordentligt igen! Jag vet att alla barn har sina perioder,men det är så himla frustrerande när hon inte äter. Jag hoppas hon fortsätter äta lika bra framöver,som hon gjort de senaste dagarna :P
Ulrika och jag åt smörgås. Det var gott att få något i magen,eftersom jag inte ätit sedan halv ett.
Efter ett tag kände jag att det behövde bytas på gumsan så jag gick ut till bilen,för att hämta skötväskan. Den var inte där - hade glömt den hemma! Som tur var hade Ulrika kvar en blöja i storlek 5,som inte var alltför stor :)

Efter ett tag åkte vi vidare till Kents mamma Monica :) Där fick vi makaroner och köttbullar :P Det är skönt att bli bortskämd ibland ;D

Gumsan och jag kom precis hem,så nu sover hon gott i sin säng :) Älsklingen,hans bror Mats och en kompis,Anton; skulle kolla på järden så vi åkte hem i förväg.
Jag är också trött,men jag ska försöka hålla mig vaken tills Kent kommer,så jag kan säga god natt =)

Natti natti :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0