Tisdag

Trippen till Örebro gick bra :) Flygplatsen var mycket mindre än jag väntat mig. Den såg inte alls ut,som jag trodde,men men.
Vi stannade till på McDonald´s i karlskoga,så de fick i sig lite mat. Jag åt ugnsbakad falukorv med hemmagjort mos hos mamma innan jag åkte,så jag var fortfarande mätt.
Sedan åkte vi hem till Ingegerd och Bosse,älsklingens mormor och morfar. Släppte av dem där och satte tillbaka barnstolen i bilen,innan vi hämtade lillan på dagis :) Hon satt och gnällde på en liten kille,när vi kom. Han hade nog något,som hon ville ha tror jag :D När hon såg oss stack hon åt andra hållet ;) Haha,sötnos :P

Vi åkte vidare till älsklingens jobb,för att lämna bensindunken. Sedan åkte vi hem till Monica och stannade där ett tag innan vi åkte tillbaka till älsklingens jobb,för att äta mat. Jag åt en kycklingrulle och det var supergott :) Sparade halva till lunch i morgon ;)

Nu sitter vi här hemma och myser :D Ska snart försöka sova så jag orkar upp med älsklingen i morgon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0