Skärtorsdag :)

Jag blev lite ledsen när jag lämnade gumsan på dagis. Vi möttes av massa små söta påskkärringar :) Men tror ni att jag kom ihåg det? NEJ,såklart inte. Synd,men de skulle sminka henne lite i alla fall - om hon sitter still vill säga ;D
De brukar gå över till äldreboendet,som ligger på andra sidan vägen,för att sjunga för dem - mysigt :P Då blir de nog glada,både de stora och de små =D

Vi ska till min mormor och morfar i morgon så jag tänkte ta igen det då :) Får leta fram något bra att ha på henne. Är osäker på om det finns något,men det måste det nästan göra. Något lär jag i alla fall hitta =D 

    

Jag har grejat lite här hemma,medan gumsan sov en stund innan dagis. Plockade bl a upp sakerna från ÖoB,som vi köpte igår. Har börjat vika tvätt och ska strax fortsätta. Sedan blir det att sätta på några nya maskiner.
Dessutom har jag plockat bort vinterskor,mössor,halsdukar och vantar :) Jackorna tog jag häromdan,när jag köpt vårjackan. Nu ska jag bara bära upp säcken på vinden,så är det klart för denna gången :D 
Jag MÅSTE överföra alla bilder från kameran samt mobilen på skiva så jag kan tömma dem. Vill kunna ta några fina kort i morgon och kameran är helt full :D
Vi köpte ett album igår,sånt som man klistar (eller tejpar,som jag ska göra) in fotonr i och sedan skriver lite till varje bil. Det ska jag ta och göra snart,men vi har inte särskilt mycket kort så vi får ta och skicka efter :D Det blir tyvärr så när man har digitalkamera. Skulle egentligen använda den vanliga ibland,blir lättare av att man skickar iväg då. Kan vara kul att ha lite vanliga foton också och inte bara ha dem på skiva :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0