Halva tisdagen

Gumsan mår mycket bättre idag,så i morgon blir det dagis igen =) Just nu ligger hon och vilar,men annars har hon varit vaken sen halv sju :D

Jag och gumsan fick åka med Kent till jobbet i morse. Jag behöver ha bilen sen när jag ska åka till Rasta,för att möta upp killen,som är intresserad av barnvagnen :)
När vi kom hem var gumsan lite trött så hon fick en flaska välling,men hon somnade aldrig. Vilket var tur,för jag fick åka tillbaka till Kents jobb. Var tvungen att lämna nyckeln till nya huset till Niklas pappa,Göran. Han skulle vara där och greja lite :)

När vi var tillbaka hemma fick gumsan frukost. Åt nästan en hel potion gröt =) Efter det busade vi tills hon blev trött :) Hon fick välling och har sovit i över en timme nu. Under tiden har jag tittat lite på teve och plockat ur bilen,så barnvagnen får plats sen. Har löst korsord också :) Min tidning kom igår,istället för i fredags så jag löste då med. Har inte gjort färdigt i den andra än så jag ska göra det och skicka in svaren. Kanske vinner något den här gången?



Kommentarer
Mli

Vill bara tipsa om en tävling som kanske skulle passa bra till ditt barn ?

Läs mer här http://itsyouandme.blogg.se/2011/april/vinn-300-kr-i-presentkort.html

2011-04-12 @ 15:22:20
URL: http://itsyouandme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0