Förhoppningsvis FÄRDIG :D

Åh,vad skönt att få sitta ner!
Jag har precis duschat efter att ha kommit från huset. Fick bli en snabbdusch,för jag är supertrött. Var det redan i morse. Ca 2 1/2 timme skrapning av tak har inte direkt gjort mig piggare ;) Däremot blev jag faktiskt färdig med hela taket! Skönt att ha det klart :D
Nu hoppas jag bara att Niklas godkänner det - annars blir jag tokig :P Orkar inte med skiten!

Mamma ringde nyss så jag ska till henne i morgon :)
Om det är fint väder så åker jag och gumsan dit efter dagis. Då får vi lunch och sedan går vi till lekparken :D
Är det däremot dåligt väder,som idag,åker jag dit när jag lämnat gumsan och är där medan hon är på dagis. Eller så åker vi efter dagis ändå,men struntar i lekparken. Jag känner att det skulle vara skönt att vara hemma och ta det lugnt en stund. Får se hur vi gör :D

Nu sitter jag här i soffan med en baguette och ett glas mjölk - mums =)
Jag tänker sitta här tills jag måste åka och hämta lilla skruttan :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0