Början på dagen =)

Lillan och jag började dagen med att åka med älsklingen till jobbet,för att sedan ta bilen hem. Väl hemma åt gumsan en ganska stor potion gröt,utan att krångla :) Det var skönt att hon dels åt mycket och dels att hon gjorde det ordentligt,utan att hålla med massa annat. Hon har kommit på att det inte är särskilt kul att äta,så hon har inte ätit sådär superbra den senaste veckan. Hoppas på ändring nu =D

Efter frukosten lade jag Patricia i sängen med en flaska välling. Hon somnade ganska fort tror jag :) Det är bra om hon kan sova ungefär en timme innan dagis,så hon är pigg och glad,när hon kommer dit =P
Medan hon sov försökte jag städa rätt i hundgården,men det var svårt. Får nog vänta nån dag till så all snö hinner smälta. Då går det nog bättre ;) Ser dock lite fräschare ut nu!
När jag städat färdigt tog jag ut hundarna så de fick göra sina behov,sedan fick de gå in i hundgården. Där väntade det goa matrester på dem ;D Det tyckte de om!

Strax innan halv nio vaknade lillan till så jag slapp väcka henne. Gjorde henne iordning för dagis sedan åkte vi iväg :)
Jag lämnade henne och hoppade in på ICA en sväng innan jag åkte hemåt. När jag kom hem åt jag frukost och sedan har jag städat. Ser riktigt fint ut faktiskt :P
Just nu går tvättmaskinen för fullt så jag passar på att ta en paus :D Känner att jag behöver ta det lugnt innan jag hämtar gumsan. Hennes faster,Maja,farbror Axel och hans tjej ska åka med oss hem :) Eftersom jag ändå hämtar gumsan vid kl 14 kan de lika gärna åka med mig,istället för att vänta tills Monica slutar runt kl 16-16.30.

Jag tror jag ska ta och gå igenom bilderna på datorn. Brukar namnge dem eftersom jag tycker det ser tråkigt ut annars - lite löjligt,men så är det ;D Har en hel del kvar så ska ta tag i det nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0