Blandat =D

Min och gumsans dag har varit riktigt mysig =D
Vi vaknade runt sju. Då fick gumsan lite gröt sedan mös vi framför teven en stund.
Runt nio blev hon trött så jag lade henne i sängen och gick iväg
och gjorde välling. När jag kom tillbaka hade hon nästan somnat,men hon fick flaskan ändå.

Jag somnade i soffan tills strax efter tio. Jag hann äta lite frukost innan
gumsan också vaknade.
Vi låg och slöade en stund sedan fick hon lite mat.
Efter det passade jag på att hänga ut lite tvätt i det soliga vädret =) Sedan tog vi med
oss Bessie på en promenix. Jag borstade henne lite och sedan fick hon hoppa in i
hundgården igen :) 

Jag värmde lite mat ifrån igår kväll och gumsan fick smaka lite av en slags smoothie,som jag köpte åt henne igår.

Medans gumsan sprang runt i gåstolen, plockade jag rätt lite här hemma.
Dessutom tränade jag lite. Känner mig duktig som kommit igång med det. Är inte en dag
för tidigt ;) Börjar känna mig riktigt trött på hur jag ser ut just nu - det ska det bli ändring på!

Kents mamma kom hit med hundmat. Vi har sån tur att hon jobbar där vi köper maten så hon brukar
ta med åt oss =)

Efter att gumsan ätit kvällsmat duschade jag henne lite snabbt. Sedan lade jag henne i sängen.
Gjorde välling,men hon hann somna. Vaknade dock efter en stund och fick den då istället.

Jag har också duschat och nu tar jag det lite lugnt. Har nyss lagt ner gumsan i sin säng,efter att hon vaknat till igen. Somnade om i min famn och det njöt jag av,för det
är inte ofta :)
Satt här med henne sovandes och kände vad stolt jag är över att vara mamma =D
Det finns ingen bättre känsla. Går inte att beskriva - det måste upplevas :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0