Dags för en nystart!

Mina älsklingar kom hem runt åtta igår kväll. De hade köpt med pizza =) Det var gott,men jag var inte särskilt sugen. Ville dock passa på att äta det då eftersom jag har bestämt mig för att jag måste ta tag i min vikt!
F r o m idag tänker jag börja på allvar för att få bort alla extra kilon. Jag är så trött på att må dåligt över hur jag ser ut - nu får det vara nog!

Jag tänker inte förbjuda mig själv att äta något,men det ska begränsas. Jag äter godis ungefär 2 ggr i veckan,men jag måste minska på mängden. Dessutom ska jag försöka hitta något nyttigare alternativ till det vanliga godiset. Om ni har något förslag tar jag mer än gärna emot dem =)


Jäklar! Jag kom precis på att barnvagnen ligger i bilen,som Kent har till jobbet! Då blir det ingen promenad ändå! Jag som så gärna ville gå en sväng. Typiskt!
Jag får ta en tur när Kent kommit hem från jobbet :) Då får någon av hundarna följa med istället för gumsan - hon kan vara hemma och busa med pappa =D Vovsingarna behöver också komma ut och röra på sig :)



Kommentarer
mohn i skon

Russin, gurka/morot och dipp, lite nötter, riskaka ;D det är ju relativt nyttig i mindre mängder och gott!



Kram

2011-06-13 @ 18:00:57
mohn i skon

Självklart! Vi får stötta varandra så mycket vi kan :D



kram

2011-06-13 @ 22:23:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0