Långpromenad med Bessy =D

Hejsan hejsan :)

Idag vaknade gumsan och jag strax innan halv nio. Vi började dagen med frukost och blöjbyte. Sedan bytte vi om och tog en kort sväng med Stei och efter det Qvittra.
Bessy fick följa med mig ut på en långpromenad medan gumsan var kvar hemma och busade med pappa,som vaknade när vi skulle gå =)
Vi gick ungefär en timme - det var superskönt att komma ut och röra på mig :D När vi nästan var hemma började det ösregna så vi fick springa den sista biten hem,men det hjälpte inte - vi blev rätt blöta ändå.
Under promenaden gjorde jag även 10 x 2 utfall :P

När vi kom hem gjorde jag några sit-ups innan jag smet in i duschen. Efteråt delade jag och gumsan på ett äpple :)
Runt elva gjorde jag mat till gumsan,men det slutade med att vi åt tillsammans hela lilla familjen =D
Gumsan och Kent åkte precis iväg till Hagfors med Mats så nu sitter jag här i tystnaden - det känns riktigt skönt så jag ska verkligen passa på att njuta ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0