Nu börjar det!!

Nu har jag varit riktigt duktig =)
Direkt när jag kom hem ifrån dagis tog jag med min mp3 och begav mig ut på våran ensliga väg,för en promenad. Jag sprang t o m lite samt gjorde 10x2 utfall :P Jag tog samma väg,som jag och Linn gjorde på våran andra promenad,sist hon var här. Förutom att jag gick åt andra hållet när jag kom ut från våran väg. Den gången tog det nästan 45 minuter har jag för mig,idag tog det bara 30 minuter :D Jag gick rätt snabbt och eftersom jag sprang lite också så gick det fortare.
Jag känner mig så himla duktig ;)

När jag kom hem drack jag vatten och gjorde i ordning en smoothie. Den fick bli med hallon,jordgubbar och vinbär (svarta och röda).
SUPERGOTT!
Till detta blir det lite vindruvor :D

Har dessutom bestämt att jag ska börja skriva träning- och matdagbok. Har gjort det förut och det brukar funka bra,så from idag ska jag skriva ner allt jag äter och varje gång jag tränar :D Förhoppningsvis hjälper det mig att komma igång så "mammakilona" försvinner!!

Jag ska ta och lägga mig framför teven en stund innan jag tar tag i disken. Sedan är det dags för en dusch :)



Kommentarer
Malin & Prinsessan

Hihi, tack så mycket säger lillskruttan :)



Duktig du är som är ute och tränar!

2011-04-26 @ 12:58:00
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0